Ny vinterjacka=bra!

Igår blev en slappdag med varmt bad, en snabbis på stan i slappkläder och lite True blood på kvällen med revaxör i örat. Vilket var rätt jobbigt i början för det pep massa :/ Men jag har inte använt revaxör sen jag var liten så jag tänkte att det kanske behövs.. Vem vem? Tänk om jag kommer höra mycket bättre sen när jag tagit andra örat med! :P Men ingen skillnad än så länge iaf.

Idag kom Ella och hämtade upp mig vid 12, sen åkte vi till Hjärta till Hjärta där mamma hade sett en dunjacka som hon tyckte jag skulle testa. Den var förkort i ärmarna och inte så mycket min stil. Efter det så gick jag och Ella ner på stan där vi bla. gick och kollade på bebis kläder. Alltså.. jag skulle vilja ha en bebis bara för att kunna köpa massa gulliga kläder! Annars vill jag inte alls ha barn nu. haha Men herregud vad mycket gulligt och fint det finns! Funderade på att köpa en draksparkdräckt tills jag får barn bara för att den var underbar! Men varför inte lixom? Ella köpte en sån och lite annat för över 300kr, fast hon egentligen inte skulle köpa nåt alls. haha Sen åt vi på skånska. Jag tog en lax och räkpaj..... blä.. äcklig.. ät inte. Egentligen skulle jag kanske ha sagt till men det blev inte så. Konstigt egentligen att man aldrig gör sånt. Betala massa pengar för mat som är äcklig och sen finna sig i det. Hur som helst så handlade jag lite på kvarnen och sen gick jag hem och Ella skulle iväg med en micro till sitt blivande hus. När jag gick hem höll jag seriöst på att frysa ihjäl! Jag hade tunna byxor, tunn tröja under min kappa, och en inte allt för tjock halsduk som inte gick så högt upp och INGA VANTAR! Det var värst. Gick och höll en påse i ena handen och pratade i telefonen med andra, så när jag kom hem hade jag ingen känsel i händerna :( Stackars mig. Sen vid 6 mötte jag upp mamma och vi åkte till Mobilia för att kolla efter en vinterjacka. Pappa hade varit där tidigare på dagen och sett att det fanns varma för bra priser :) Testade några och tillsist blev det en svart lite längre, varm vinterjacka :) I´m happy! Den lär jag nog inte frysa i i Norge. Och nu är jag hemma hos mamma igen och vi tänkte äta lite. Imorgon blir det Norrköping med mor och träffa Raimon.

// Ronja

äpple

Någon hade blivit akut hungrig på City gross men tyckte

kanske inte att äpplet var gott så denna någon la tillbaka det. Fräscht.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0