Utelivet i Florö

Ikväll har jag, Jocke, Alexandra och Robert varit ute på 2 krogar här i Florö. Först var vi på ett ställe med typ bara 40+are. Och alla gubbar typ log mot en och raggade på en. Det var en gubbe som tillomed tog tag i mig och bara: HEEEJ!
Hjälp....
Och en gubbe som tog tag i mig och vägrade släppa! Fick putta bort honom 4 gånger! Äckelgubbe!
Sen gick vi till ett ställe där det skulle vara lite yngre folk och det var det ju med... men...
Många säger ju att killarna i Norge ska vara så snygga.
Men nu vill jag bara meddela till alla där ute att detta påstående är en LÖGN!
Det är bluff och båg! Tro inte på det vad ni än gör. Eller alltså jag vet ju inte hur det är i resten av Norge. Men i Florö fanns det inte en enda snygg kille ute denna kväll. Det fanns en vakt som såg okej ut. Och han var jättegullig och lånade ut sin mobil till mig och hjälpte mig att få iväg den jobbige killen som jag nämnt innan som ju självklart var ute på samma ställe som vi.. Usch. Han var ännu mera på ikväll än innan. Och jag sa precis vad jag tyckte den här gången vilket var att jag INTE är intresserad och att jag tycker att han är jobbig och att han är på precis alla tjejer vilket han självklart förnekade vilt. Sen när vi skulle gå så sa han: You broke my heart!
Seriöst.... Han har pratat med mig 2 ggr. Bara ge upp!
Men, men det har varit en kul kväll iaf. :) Skönt att vara ledig imorgon. Första advent och allt :)
Jag har faktiskt en adventsljusstake som man kan ha värmeljus i som jag tog med hit!
Det är fina grejer det. Den ska jag tända imorgon :)
Funderar på att sova nu kanske. Kan nog behövas.
Sov så gott alla!
// Ronja

ja o alex
Alexandra och jag innan utgång :)


Kommentarer
Postat av: Rebeca

Haha .. lät som en rolig kväll! Men sådär brukar det alltid va, när man går ut i en annan stad och förväntar sig att det ska finnas massa snyggisar, så finns det inte en kotte! Det kommer nog bättre kvällar för er! haha.. Shit va snyggt det var med rosa ögonskugga till den där klänningen! Vad duktig du är på att måla dig :) Vi får höras snart. Ha det gott.Kul att du skriver så man vet vad du har för dig.Puss hej!

2009-11-30 @ 20:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0