Sömnlös natt.

Har inte kunnat sova inatt pga en viss kille som inte svarat på mina sms. Och jag är ju sån att om jag inte får svar och vet att han är ute och super med sina "värsta" kompisar så blir jag orolig. Det kan ju seriöst hända vad som helst när dem är i farten. Så när han på morgonen fortfarande inte hade svarat så var jag helt säker på att han låg på nåt sjukhus eller var död. Haha sån är jag :P
Det lilla jag sov så drömde jag drömmar om vad som kunde ha hänt.
Bara för att han inte svarade på mina sms. Om jag hade tänkt logiskt så skulle jag ha tänkt, jo.. men han har kanske inte batteri på mobilen, hans pengar kanske är slut. Men så funkar inte alltid hjärnan.
Och nu vid halv 4 dagen efter får jag ett mess där det står: Jag har inga pengar på mobilen men jag laddar nog på den ikväll....
Han kunde ha lånat nåns mobil lite tidigare så jag hade fått några fler timmars sömn?! Gah! Killar alltså.

Idag börjar jag jobba 17. Måste gå 16.30 för det tar en halvtimme till jobbet. Och innan det måste jag äta nåt. Jobbigt... :/ Orkar inte laga nåt och orkar inte äta. Vaknade inatt och trodde jag skulle spy. Men det gjorde jag som tur inte. Kanske var oron.

Ikväll ska vi ut och kolla om det finns nåt liv i den här byn :P Se om det finns andra i våran ålder.

Nu gick jag faktiskt ifrån datorn i några minuter och hade tänkt att börja laga mat. Men då upptäckte jag att jag hade matrester i kylen! YES! Gött.. slapp jag laga mat. Bara värma i micron. :)
Nu blev maten klar. Så ska äta den och sen sminka mig. Sen ut i det hemska vädret :( Fast tror inte det regnar exakt just nu. Men man vet ju inte hur det är om en timme.

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0