NORGE!

Nu gott folk är jag i Norge. Bilresan tog 6 timmar, tåget tog en timme och flyget en timme.
Men nu är jag framme. Eller.. okej kom fram vid 19.10 men efter det har jag varit på mitt blivande jobb och handlat och så.
Sen råkade min jobbarkompis köra på en katt och det var JÄTTEhemskt! :( Mådde jättedåligt över det :(
Vi gick runt och ringde på hus för att se om vi hittade ägaren men tyvärr gjorde vi inte det. Usch!
INTE okej första dagen i Norge!
Men förutom det har det varit bra i Norge. Schyssta medarbetare verkar jag ha med :)
Orkar inte berätta allt nu utan ville bara att ni skulle veta att jag är framme och lever.
Nu ska jag snart gå och umgås med min säng :P

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0