Nyklippt!

Idag har jag packat och vid 6 gick jag ner till salongen där Alexandra jobbar för att fika med henne. Det var trevligt att få prata av sig lite. Var ju så längesen vi var bara vi två! När klockan var halv 8 så frågade jag henne vad hon skulle göra med mitt hår om hon fick göra vad hon ville och hennes förslag lät så bra att jag fick ett ryck och bad henne klippa mig :P
Och det behövdes nog för mitt hår började likna en hockeyfrilla. :P Så hon klippte upp i nacken och snyggade till det lite. Blev jättebra! Och det tyckte Alex också :) Och ja Alex, det är HELT okej att tycka att man har gjort ett bra jobb! (Kommer bild senare)
Så nu ska det nog växa mer jämnt.
Vi pratade om färgning med men jag ska ju spara ut min egna färg så hoppar nog det.
Plus att jag nog inte har råd.
Men gu vad gott håret luktar efter att man varit hos frisören!
Andra gången jag blir klippt i en frisörsalong!
(Mamma har varit frisör så blir oftast klippt hemma hos henne)

Tänkte på hur många av mina vänner som gör saker.

Embla har just flyttat till London.
Karro till Stockholm
Stella till Edinburgh
Sebastian ska till Thailand
Alexander ska till Nya zeeland

Och snart ska jag till Norge! :D

Blir så glad av det :) Massa äventyr!

Idag är Olle sjuk :( Stackarn. Och jag tror att han med stor sannolikhet kan smitta mig.
Blir väl så när man bor under samma tak och delar samma säng. :P
Men hoppas inte! Orkar inte vara sjuk nu! Ja, vem orkar det? :P

// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0