Första snön!

Idag har det snöat här i Florö! :D Första snön! :) Jag gillar snö. Det är mysigt.
Tycker att det är supermysigt när det knarrar under fötterna när man går ut :)
Hatar däremot blask/slask och halkan när det fryser på...

Jag och Alexandra tog en promenad ner på stan. Skulle kolla runt lite, se vad det fanns för affärer. Synd bara att alla affärer stängde vid halv 5 och vi var där vid halv 5 pga. att vi är sega. :P Hann köpa värmeljus och lite mat iaf. :)
Så idag blev det seriös mat för en gång skull! Brukar ju inte äta så mycket och typ bara äta youghurt o knäckebröd annars.. men nu blev det andra bullar... ja, fast inte bullar utan lax och pommes i ugn med tomat och gurka till. GOTT!
Efter våran promenad på två timmar och mat så satte vi oss och såg pineapple express. Den var rolig :)
Imorgon är jag ledig med, men har inga planer på vad man kan hitta på.

SNÖ

SNÖ! :D

påväg

Påväg ut på stan. Påpälsad :P

mössan

Fick äntligen en anledning till att använda min mysiga mössa :)

Hamnen

Hamnen och julgran! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0