Närhet tack...

Sitter i mitt nya rum nu! Känns bra! Lever inte längre i en resväska :) Gött.
Idag har både jag och Alexandra varit lediga. Vi har bytt rum, lagat stuvade makaroner och sett 300.
Nu kom hon just ut från toaletten efter ett bad och jag blev själv lite sugen på ett bad.
Sen ville hon se på bonde söker fru på min dator för hon är ju uppvuxen på bondgård så hon tycker det är kul och ja, jag kan se på det. Inte så mycket annat att göra här i huset :P
Vet inte vad jag skulle göra utan internet!
Det spöregnar och haglar om vartannat här så man kan inte riktigt gå nån långpromenad.
Gick ut och hämtade posten förut och höll på att blåsa bort :P

Satt och kollade efter flyg och buss hem vid jul men det finns ju inget! Gah! Blir asfrustrerad!
De passar inte ihop :(
Så vet inte hur man ska göra. På nyår kommer jag vara här i Florö iaf. Chefen sa att vi fick ta hit folk på nyår om vi ville. Så om nån är sugen så säg till så fixifixar vi det :)
Jag hade velat vara hemma på min födelsedag.. men det blir nog svårare :(
Attans att min födelsedag och jul ska vara så nära varandra.

Just nu känner jag att jag skulle behöva lite närhet.. En lång och mysig kram skulle vara guld.
Bara att ha nån nära. Men nej.. jag kan inte tänka på det för då skriker hela kroppen efter det.
Får väl kramas med mitt täcke ikväll :P
Haha deppigt.
Jag la just märket till att låten "i feel so untouched" gick nu på Spotify. Haha passande :P

// Ronja


närhet
(Bild från google)


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Vi åker den 3 januari och kommer hem den 4 mars. :D Ja det ska bli skönt att komma härifrån. Du verkar trivas i Norge, det gör mig glad! Ni verkar ha jätte kul, är nästan så man blir sugen med. Kram

2009-11-27 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0