Ledig idag

Idag är jag ledig! Så idag tvättar jag min tvätt och sitter endel vid datorn i mitt iskalla rum :P Finns inte mycket annat att göra här ju. Men imorgon är Alexandra också ledig så då ska hon ta Majas förra rum och jag ta Alex rum. Kommer bli kanon!
Har fått spotify idag med! :D Asbra ju! Så har suttit och lyssnar på Winnerbäck.
Sitter och kollar på en sida med coola grejer och får lite shopping abstinens :P
Vill köpa rosetter och lego örhängen!
rosett
Vill ha en blå, en grön, en röd och en lila :)

lego
Kolla värsta coola! Dem ska jag köpa sen :)

Sidan där jag hittade dem här heter: http://www.l8nyberg.com/catalog/index.php?cPath=31_33

Accessoarer är verkligen min grej. Speciellt örhängen! Love it! Jag var mycket för halsband innan jag skaffade min piercing mellan brösten. Nu blir det lite tårta på tårta om piercingen syns tyvärr :/

Längtar tills jag får långt hår! Tycker ändå att håret växer rätt så snabbt. Jag klippte ju kort i Februari. Då var det kortklippt över öronen men nu har det växt endel. Nu slutar håret vid käkbenet ungefär.. Svårt att förklara. Men om ett år kommer jag ju ha relativs långt :)

Nej nu ska jag ringa min mor och sen vid 22 blir det personalmöte.
// Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0