I Mjölby till på tisdag!

Nu är jag i Mjölby.
Mamma kom till Karlshamn i onsdags. Och då var det min och Olles 10 månaders dag med! Hon kom rätt sent så vi packade ner det mesta i släpet på kvällen så vi skulle vara lediga på torsdagen. Så på torsdagen så gick jag och mor på stan. Kollade affärer och fikade. Sen packade vi ihop det sista och efter myyyycket pussande och kramande på Olle så lämnde vi Karlshamn vid ca 18.00. Sen åkte vi lite fel plus att vi hade ett släp och vi stannade på Mcdonalds så vi kom inte fram till Boxholm förns 23. Så lång resa blev det.

Har varit och hälsat på Ella och hennes lilla dotter Millie idag. Det var blandad fascination med lite förskräckelse. Fascination av att det är ett litet liv som varit i Ellas mage och att hon nu är mamma. Förskräckelse för att jag verkligen inser hur mycket jobb det är och vilket ansvar det är och jag börjar fundera på om jag någonsin kommer vara beredd på att skaffa barn. Adoption låter väldigt bra i mina öron numera. Fast jag är ju glad för hennes skull :) Ska bli intressant och se Millie när hon blir två-tre år sådär.

 

Annars har den här dagen inte varit så bra. Är så trött i huvudet.
Trött psykiskt för att jag har så mycket att tänka på och trött fysiskt för att jag är förkyld. :(
Och idag har jag och mamma haft ett jättebråk. Största vi haft sen jag var 14 typ.. Och det känns inte alls kul. Men nu är det lugnare tror jag. Pratade med Olle i telefonen efter bråket och han gav mig en
solstråle som skulle lysa upp mitt liv :) Det tyckte jag var gulligt!

Har kollat idol ikväll med tycker att rätt åkte ut. Känns bra att "tjejfavoriterna" tillslut åker ut. För det är inte en snygghets tävling. Man ska gärna kunna sjunga och träffa rätt toner med. Så jag är nöjd :P
Mamma och jag tänkte se en film som heter twin sisters ikväll med.

Nu har jag kommit på hur man lägger in youtube klipp! :D

 

Här är en rolig låt och jag har den på huvet väldigt ofta. Särskilt början :P

 

Com hem reklamen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0