Sjukhet på väg? Packandets tider. Rainyface.

Just nu är det jobbigt.
Börjar bli sjuk, har ont i halsen och trött i kroppen. Hoppas att det avtar istället för att bryta ut.
Som alltid när jag håller på att bli sjuk eller är stressad så får jag blåsor i munnen :(
Och så packas det gör fullt här. Imorgon kommer mamma och ska se Karlshamn! För första gången :)

Idag har jag fikat med Anna och Alexandra på stan. Det var trevligt! Synd att Alexandra inte kunde stanna så länge bara :/ Sen gick jag och Anna på stan lite och var bla. inne på Lindex vilket var lite farligt eftersom det är halva reapriset där.. så det blev en necessär som jag ju faktiskt gick in dit för att köpa, en svart stickad tröja som jag också letat efter, en svart kjol och en svart klänning. Men det blev väldigt billigt faktiskt!
Vilket var bra bra!
Haha färgglad tjej jag verkar vara :P
Efter stan följde Anna med hem till mig för att ta upp tvätt, hämta filmer och dricka te. :)
När Olle kom hem flydde hon fältet ;P Nej men jag och Olle skulle ju göra kikärtsgryta så då tyckte hon kanske att det var dags att gå. Kändes jättesorligt eftersom jag inte vet när vi lär träffas igen.. :( Men jag fick träffa henne några minuter senare för hon glömde sin påse hos mig. haha

Har sett com hem reklamen nu med! Den är ju jätterolig!
Och om jag visste hur man infogar youtube klipp så hade jag infogat den. Någon som läser detta som vet?

Idag har jag rensat ur lite smink och hittade en orange ögonskugga från make up store som jag fick när jag gick modell för dem som ängel 2006. Det var en upplevelse! :D
Jag funderade iaf. på om det var snyggt med orange ögonskugga. Frågade Olle men han sa att jag nog borde fråga nån annan än honom :P
Så vad tycker ni?

//Rainyface
orange
Orange ögonskugga. Hot or not?

angel
När jag var modell för make up store 2006.

alex!
Alexandra! :D

Anna!
Anna! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0