Choklad!

Jag har varit på jakt efter Marabous nya choklad, sensation Yoghurt & rasberry, ett tag nu. Har varit inne på Ica 3 gånger och kollat men den har varit helt slut varje gång och när vi i söndags var på bio så köpta jag istället den andra, toffee & walnut. Var ju mest nyfiken på den förstnämnda men jag tänkte att den kanske också är god..
vilket den var.. men väldigt söt och det gick knappt bryta av en bit utan att få fult med kolakräm i handen.
Så den kommer jag nog inte köpa igen. För söt helt enkelt.
Nu kanske ni undrar varför jag inte köpte den jag ville ha i någon annan affär och det är för att dem var mycket dyrare i de andra affärerna så det handlar alltså om snålhet :P

Men sen idag! Så fanns den på ica och Olle köpte med sig en hem efter jobbet!
Den var mycket godare än toffee & walnut!
Den var iofs. också väldigt söt men mycket frächare och jag älskar att den smakar så mycket hallon :)
Kanske en ny favorit.

choklad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0