Ändrade planer

Imorgon åker jag till Norge! Planen var ju att jag skulle åka på tisdag men eftersom mamma fick reda på att hennes väninna Janne skulle åka till Norge imorgon så flirtade hon till sig så att jag fick åka med henne!
Så det känns bra :) Alla frågar om jag är nervös hela tiden men det är jag faktiskt inte.. Tro det eller ej :P Kanske lite orolig över att jag ska typ missa flyget, men eftersom jag ska åka med Janne nu så har den oron lagt sig ganska mycket.
Så nu är väskan packad och klar och jag åker kl.8 imorgonbitti.

Igår var jag på 50-årsfest. Det var mammas väninna Tarja som fyllde. Det var riktigt roligt faktiskt.
För det var endel folk i min ålder som jag kunde umgås med :) Så det var skoooj!

Jag är täppt... det är ju inte alls kul. Och så måste jag sova snart eftersom jag ska upp tidigt.
Hoppas allt går bra nu! Men det tror jag.

Nästa gång jag skriver kommer jag befinna mig i Norge! :O OMG!

//Ronja


Kommentarer
Postat av: Sandris

Gud va härligt för dig! Ska du jobba/plugga? Vet ju att du velat dra till Norge sen länge:) Hoppas allt går finemang och att du kommer trivas! PS. Jättefin blogg!!! // Kramar Sandra <3

2009-11-16 @ 10:04:46
URL: http://sandriiiis.blogspot.se
Postat av: Rebeca

Hoppas allt kommer gå bra nu! Jag kommer sakna dig!! puss

2009-11-16 @ 16:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0