Linköping med Karso

Igår kom jag till Mjölby efter en resa på över 11 timmar.
När jag väl var framme i Mjölby så var man inte lite seg och trött!

Idag har jag varit med Karro i Linköping och handlat julklappar! :D
Det var verkligen jätteroligt att träffa henne äntligen! Verkligen saknat henne och det är så skönt med någon som har samma humor som jag! Vrickad vill säga :P

Så himla roligt när vi skulle ses på stationen!
Jag satt inne i bussväntsalen och väntade på henne. Ser henne i en buss och går ut för att möta henne. Vi går mot varandra, med lite annat folk runtomkring, och hon börjar springa mot mig och sen.. springer hon förbi mig :S HAHA så förvånad jag blev när hon bara fortsatte springa och sprang förbi :P
Men jag tog tag i henne och frågade vart hon skulle.
Och det visade sig att hon sprang för att hon såg bussen vi skulle med och inte ens hade sett mig! haha!
Så himla fult :P

Men tillslut fann vi ju varandra och vi hade en bra dag på stan även om min vän var lite trött och klagade på den tunga IKEA påsen.. Ja, hon gick omkring med en sån där stor blå IKEA påse med massa julklappar i. :P

När jag kom hem hade jag och mor tänkt att klä granen men vi hittade inte julgransbelysningen så det blev inte så ikväll tyvärr. Men vi har ätit julgröt och nyss drack vi glögg och åt pepparkakor :) Inte illa!

Imorgon blir det Linköping igen fast med mor. Sen imorgonkväll ska det kanske bli estet-fest!
Om det nu blir nåt.. har ju varit väldigt mycket om och men med vart vi ska vara.

Men nu ska jag iaf. bädda min soffa och gå och sova tänkte jag.
Kommer bilder inom en snar framtid.

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0