Jobberskan

JOBB. Det är vad mitt liv består i just nu.
Igår blev det 8,5 timmars jobb och idag 10 timmar. Imorgon blir det antagligen 10 igen.
Men nu är det bara 3 arbetsdagar kvar för på söndag åker jag hem! :D Ska bli så himla skönt med en veckas ledigt och att få träffa vänner och familj igen! Jippi!
Däremot ser jag inte fram emot resan hem.. Kommer åka 10.10 på morgonen men kommer inte till Östergötland förrns 22.15. Hoppas att man lyckas sova några timmar på bussen för då går ju tiden snabbare :)
Just nu är jag helt död i kroppen och i huvudet.
Och snart är det imorgon igen och då ska man iväg till jobbet igen.
Fattar inte folk som kommer in och köper pizza typ varje dag. Och nej det är inga fläskon utan "vanliga" människor som köper pizza asofta. Jag köper inte pizza alls ofta. Mest en seg lördag, söndag eller om man ska käka nåt med en kompis på stan. Så jag blir lite överraskad när samma personer kommer in ofta.

Blää mitt huvud känns som deg så jag ska lägga upp lite bilder nu och inte skriva så mycket mer idag.

//Ronja

paket!
Fick paket på posten från mor min! :D

present
Fick de här 2 i paketet från mor! :D Julstämning!
Tack mamma! :D

jobbersch
Äntligen rast! Man behöver verkligen de där 30 minuterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0