Andra advent!

Vaknade vid 12.30 av att Jocke ringde. (Ja, man sover så länge när man alltid är uppe till 4-5) Han sa att jag skulle hjälpa honom bära sängar och frågade om jag ville börja jobba klockan 13 istället för 18. Och eftersom jag behöver mer timmar så sa jag ja. Så det blev att göra iordning sig lite snabbt, bära in chefens sängar och iväg till jobbet. Det har varit en bra dag med lagom tempo. Inte stressigt men heller inte tråkigt. Dagen har gått ganska snabbt ändå. Fast jag är rätt seg i huvudet just nu. Och så svider det på mina händer eftersom jag har små skärsår överallt efter alla papercut man får av kartongerna och sen har jag stått och hackat chilli idag.. så svider det endel.

Andra advent har jag inte firat alls idag. Men jag tänkte iaf. tända det andra ljuset i ljusstaken. Mamma ringde inatt när hon såg att jag var inne på facebook och alltså var vaken.
Hon sa att hon skulle ta upp allt julpynt i sin lägenhet så jag hade något riktigt juligt att komma hem till eftersom hon vet hur mycket jag gillar det :) Snäll mamma!
Sen ska vi klä granen tillsammans när jag kommit hem. Mysigt :)

Imorgon är jag ledig. Då ska jag bege mig till banken och skaffa ett norskt bank-kort.

Nej.. nu blir det inget mer för den här gången :P
//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0