9 timmars jobb. 9 dagar kvar till hemfärd!

Idag har jag jobbat min längsta dag hitills på detta jobb. Men det har gått bra. Det har varit en bra dag med hög omsättning men inte en jättestressig dag utan lagom.
När min väckarklocka ringde imorse så ville jag inte gå upp.. kändes som om klockan var 8 på morgonen.. den var 11... Men det blir la så när man är uppe sent och sover länge.
Så fort jag och Alex kom hem från jobbet så gick vi till varsin dator. Väldigt socialt.. Men jag tänkte på det där lite och kom fram till att när man jobbat i 9 timmar, träffat folk konstant, stressat och varit vänlig, då vill man bara vara själv en stund. Jag tycker om att få vara själv ibland. Jag behöver det. Inte i flera dagar.. inte ens en hel dag för då blir jag deppig men några timmar... bara få sitta och läsa eller se en film på datorn.

Haha Idag på jobbet så skulle den norska kvinnan jag jobbar med säga att det hängde ett snöre på ett ställe.
Det var bara det att det hon sa var: Det hänger snor där ute. (Snöre heter snor på Norska)
Då fnissade jag lite för mig själv. :)

En sak som hände igår var att jag fick ett mms av mamma med en bild på en kille och en text där det stod typ: det här är M! Han ville att jag skulle skicka en bild på honom till dig. Han har sett bilder på dig! Han tycker att du är snygg!

Haha! Vilken mamma man har.. Försöker para ihop mig med killar? :P

Nu är det bara 9 dagar tills jag åker hem till Östergötland! Ska bli skönt att träffa familj och vänner! :) Längtar.
Idag innan jobbet så pratade jag med Ella på msn och hon hade webbcamen på.
Så jag fick se henne och Millie.
Mille hade blivit så stor sen jag såg henne sist! Ska bli roligt att träffa Ella igen och se deras nya hus! :)

Ella o millie

Ella och lilla Millie som inte var så glad :P

 

Jag kollar förresten på massa julkalendrar om kvällarna :P Än så länge har jag sett Sunes jul, mysteriet på greve holm och nu ser jag på Pelle svanslös. Mitt nästa offer kanske blir jul i kapernaum.. men vet inte än.

Nu ska jag nog se lite Peller svanslös eller kanske ett avsnitt desperate housewives.

//Ronja

Kommentarer
Postat av: Ella

Haha skrattade lite när jag läste vad norskan sagt :)

Fint kort på oss, verkligen bra kvalité på min webcamera haha.

Kram

2009-12-11 @ 20:16:14
URL: http://eeeeellaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0