11h jobb på brors dag.

Grattis till min bror Raimon som fyller 24 idag! :)

Själv har jag jobbat i 11 timmar och 20 min idag. Det har varit fullt ös hela dagen verkligen.
Ett tag undrade jag om ett blodsockerfall var påväg efterom jag inte fått vila eller äta på flera timmar.
Har ju rätt lätt att få blodsockerfall men det kom inget som tur var.
Fick i mig lite mat i farten efter 7 timmars arbete. 
Jag och Alex fundrade ett tag på om vi någonsin skulle komma därifrån och det var vissa stunder vi sa att nej.. nu vill vi skita i det här och gå hem. Men det gjorde vi ju inte utan jobbade på som små gnur...
Men nu ligger jag i min säng... Och imorgon ska jag vara ledig :O
Man uppskattar verkligen ledigheten när man inte har den så ofta!
Det är annat än när man var ledig hela tiden när jag bodde i Karlshamn. Då ville jag bara ha ett arbete.
Men det här är bättre än Karlshamn.
Okej jag är trött och sliten efter en sånhär dag. Men bättre det än att sitta i en lägenhet hela dagar och bara känna sig försoffad och bli deprimerad över att man inte har nåt liv och inte gör nåt vettigt.

Imorgon ska jag tvätta, bada och se Ensam hemma 2. :) Ska bli skönt att få ta en lång sovmorgon med!

//Ronja

Kommentarer
Postat av: Ella

Oj vad duktig du är! Blir ännu roligare när du får lönen kan jag tänka mig ;)

Vet inte om du fick mitt sms igår? Tror jag skickade till rätt nummer..

Puss o kram

2009-12-18 @ 20:19:57
URL: http://eeeeellaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0